Klacht DPD Pakketservice: Ik wil dat mij post bezorgd wordt.

Klachtnummer
# 373863
Gebruiker
Pisces
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Pakket post wordt niet aan huis bezorgd. Ik vind dat erg vreemd dat je postorderbedrijf bent maar niet wil bezorgen. Ze sturen email op met track en trace hij komt gewoon niet opdagen.

De oplossing

Telefonisch zijn ze ook niet bereikbaar. Je belt je wordt gewoon aan de lijn gehouden.

1 reactie

  1. Auteur
    DPD Pakketservice
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer/mevrouw Ramdajal,

    Bedankt voor het melden van je klacht. Ik vind het erg vervelend om te vernemen dat er onduidelijkheid is over de levering van jouw pakket.

    Helaas is het pakketnummer dat wij hebben ontvangen niet correct. Om jou zo goed mogelijk verder te kunnen helpen vernemen wij van jou graag het 14-cijferige pakketnummer.
    Je kan deze informatie naar ons sturen via een van onze eigen officiële kanalen. Dit kan via een privébericht op onze facebook of twitter pagina of met een contactformulier voor ontvangers via onze website.

    Wij zien jouw bericht graag tegemoet.

    Met vriendelijke groet,
    Customer Service DPD

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen