Klacht DPD Pakketservice: Ik wil geholpen worden om mijn camera of mn geld terug te krijgen!

sad Niet opgelost
Wytze

Via Superaankoop in april een camera besteld van € 800,-. Deze is afgeleverd bij DPD maar daar zoekgeraakt. Sindsdien word ik van het kastje naar de muur gestuurd. DPD wacht op Superaankoop en Superaankoop wacht op DPD. Ik heb het bewijs dat de camera is afgeleverd bij DPD in Veenendaal, maar die willen niets doen als Superaankoop geen onderzoek instelt. Vreselijke club dat DPD in Veenendaal. Ze weigeren gewoon een onderzoek op te starten. Nooit meer DPD en nooit meer Superaankoop!!!!

Geld terug of mn camera alsnog leveren!

DPD Pakketservice
    Beste heer/mevrouw Boonstra,

Bedankt voor het melden van je klacht. Ik vind het erg vervelend om te vernemen dat je jouw pakket niet hebt ontvangen.

Graag vernemen wij van jou jouw 14-cijferige pakketnummer via een van onze eigen officiële​ kanalen, zodat wij jouw klacht in behandeling kunnen nemen en jou zo goed mogelijk verder kunnen helpen. Dit kan via een contactformulier voor verzenders via onze website of via een privébericht op onze twitter of facebook pagina.

We zien jouw bericht graag tegemoet.

Customer Service DPD​

Wytze
Er wordt steeds maar weer verwezen naar de verzender terwijl DPD mijn pakket heeft zoek gemaakt. Ik word dus van het kastje naar de muur gestuurd.

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?