Klacht DPD Pakketservice: Ik wil geholpen worden om mijn camera of mn geld terug te krijgen!

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 385880
Gebruiker
Wytze
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Via Superaankoop in april een camera besteld van € 800,-. Deze is afgeleverd bij DPD maar daar zoekgeraakt. Sindsdien word ik van het kastje naar de muur gestuurd. DPD wacht op Superaankoop en Superaankoop wacht op DPD. Ik heb het bewijs dat de camera is afgeleverd bij DPD in Veenendaal, maar die willen niets doen als Superaankoop geen onderzoek instelt. Vreselijke club dat DPD in Veenendaal. Ze weigeren gewoon een onderzoek op te starten. Nooit meer DPD en nooit meer Superaankoop!!!!

De oplossing

Geld terug of mn camera alsnog leveren!

1 reactie

  1. Auteur
    DPD Pakketservice
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer/mevrouw Boonstra,

    Bedankt voor het melden van je klacht. Ik vind het erg vervelend om te vernemen dat je jouw pakket niet hebt ontvangen.

    Graag vernemen wij van jou jouw 14-cijferige pakketnummer via een van onze eigen officiële​ kanalen, zodat wij jouw klacht in behandeling kunnen nemen en jou zo goed mogelijk verder kunnen helpen. Dit kan via een contactformulier voor verzenders via onze website of via een privébericht op onze twitter of facebook pagina.

    We zien jouw bericht graag tegemoet.

    Met vriendelijke groet,
    Customer Service DPD​

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Wytze
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er wordt steeds maar weer verwezen naar de verzender terwijl DPD mijn pakket heeft zoek gemaakt. Ik word dus van het kastje naar de muur gestuurd.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen