Klacht DPD Pakketservice: Ik wil niet de dupe zijn van slechte organisatie!!!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 464773
Gebruiker
Helebozeklant
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Ondertussen heb ik het pakket ontvangen, maar wel pas na meer dan 20x bellen. Waarbij ik alleen maar van het kastje naar de muur werd gestuurd en steeds valse beloftes kreeg. Mijn pakket zou de volgende dag bezorgd worden, ik zou teruggebeld worden (1x zelfs gewoon weggedrukt door de medewerker).

Ongelooflijk dat dit allemaal zo kan.

Wel 2 vrije dagen op moeten nemen en vervolgens deze zien vervliegen omdat ik voor niets zit te wachten...

Verder ook nooit enige reactie op mijn klacht.

Dus NEE NIETS OPGELOST, ik vind dat er een vergoeding tegenover hoort te staan voor mijn vrije dagen en alle telefoonkosten.

Het is belachelijk dat ik moet opdraaien voor het feit dat DPD zijn zaken niet fatsoenlijk op orde heeft!!!

Dus ik ben benieuwd of ik nog iets hoor...

De oplossing

Ik verwacht een vergoeding voor 2 vrije dagen en mijn telefoonkosten en ook een oprecht excuus!

4 reacties

  1. Auteur
    Helebozeklant
    Datum
    Geen enkele reactie, hoe schandalig kan je zijn? Is het echt nodig om een juridisch bedrijf in te schakelen voordat er gereageerd wordt? En dat noemt zich een service gericht bedrijf...
  2. Auteur
    Helebozeklant
    Datum
    ***Bedrijf, laat niets weten op klachten, gewoonste zaak van de wereld voor hun om te adverteren met service en klantvriendelijkheid, maar dit niet te leveren.

    Nu maar via sociale media het bedrijf boycotten, want van mij mogen ze hartstikke failliet gaan
  3. Auteur
    Helebozeklant
    Datum
    ***Bedrijf, laat niets weten op klachten, gewoonste zaak van de wereld voor hun om te adverteren met service en klantvriendelijkheid, maar dit niet te leveren.

    Nu maar via sociale media het bedrijf boycotten, want van mij mogen ze hartstikke failliet gaan
  4. Auteur
    Helebozeklant
    Datum
    Zal nooit een reactie krijgen... Service? Nee dat hoeft niemand te verwachten van DPD.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Helebozeklant
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er is nooit gereageerd, dus van een oplossing is geen sprake... Lijkt erop dat het alleen zou werken om juridische stappen te ondernemen en ze weten dat 9 van de 10 mensen dit niet doen. Dus boycotten die handel. Vertel nu aan iedereen hoe DPD werkt en dat ze indien mogelijk géén zaken met hun moeten doen. Genoeg andere postbedrijven die wel netjes werken. Hoop serieus dat ze uiteindelijk failliet gaan met hun onzin.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen