Klacht DPD Pakketservice: Ik word voorgelogen door de medewerker van DPD en de DPD chauffeur heeft de goederen niet getracht

content Niet opgelost
Tuinset VidaXL

Bezorger heeft niet aangebeld. Had hij dit namelijk wel gedaan dan was zijn gezicht automatisch gefotografeerd en bewaard gebleven in de videofoon.
Het bezorgtijdstip was inmiddels meer dan 1 ½ uur overschreden. Telefonisch contact opgenomen met kantoor DPD. Men vertelde mij dat de chauffeur onderweg was en nog langskwam. Ca. 1 uur later een email ontvangen dat de chauffeur 'middags al was langgewenst. Heeft niets in de brievenbus gedaan of iets van bewijs achtergelaten dat hij inderdaad langgewenst zou zijn.
Vervolgens opnieuw de DPD gebeld. Ik moest maar contact opnemen met de hun opdrachtgever en de DPD levert de bestelling volgende week
af op een andere lokatie. Let wel het gaat om een tuinset die niet zomaar in een kleine personenauto vervoerd kan worden.
DPD, bedankt voor het niet verlenen van service. Waardeloos en leugenachtig.

Morgen afleveren op het afgesproken adres.

Tuinset VidaXL
    De DPD heeft niets van zich laten horen.
    We hebben zelf 1 pakket opgehaald. Het 2e pakket behorende tot dezelfde levering is niet aangeboden is naar het depot teruggestuurd. Dit zonder overleg met ons. Ook vidaXL (opdrachtgever DPD) heeft met ons geen contact opgenomen.
    Van de DPD verwacht ik hetzelfde als van hun service : helemaal niets

Tuinset VidaXL

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?