Klacht DPD Pakketservice: Ik word voorgelogen door de medewerker van DPD en de DPD chauffeur heeft de goederen niet getracht
Details
De klacht
Bezorger heeft niet aangebeld. Had hij dit namelijk wel gedaan dan was zijn gezicht automatisch gefotografeerd en bewaard gebleven in de videofoon.Het bezorgtijdstip was inmiddels meer dan 1 ½ uur overschreden. Telefonisch contact opgenomen met kantoor DPD. Men vertelde mij dat de chauffeur onderweg was en nog langskwam. Ca. 1 uur later een email ontvangen dat de chauffeur 'middags al was langgewenst. Heeft niets in de brievenbus gedaan of iets van bewijs achtergelaten dat hij inderdaad langgewenst zou zijn.
Vervolgens opnieuw de DPD gebeld. Ik moest maar contact opnemen met de hun opdrachtgever en de DPD levert de bestelling volgende week
af op een andere lokatie. Let wel het gaat om een tuinset die niet zomaar in een kleine personenauto vervoerd kan worden.
DPD, bedankt voor het niet verlenen van service. Waardeloos en leugenachtig.
De oplossing
Morgen afleveren op het afgesproken adres.Uiteindelijke oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.