Klacht DPD Pakketservice: Ik zou graag willen weten waar mijn pakket gebleven is, dpd wilt mij daar niet bij helpen

Klachtnummer
# 365591
Gebruiker
Nadia el Bouzidi
Datum
1 reactie

Details

De klacht

dpd heeft mijn pakket niet bezorgt, ik heb gebeld en dpd vertelde mij dat het pakket bij de buren is bezorgd. Ik heb mijn pakket nooit mogen ontvangen en het zou een maand geleden al moeten worden bezorgd. Ik heb ook contact opgenomen met het bedrijf waar ik heb besteld en die verteld mij dat ik bij dpd moet zijn. Ik word niet goed geholpen door dpd ik vraag om de gegevens waar het pakket bezorgd zou zijn maar dpd kan mij daar geen antwoord op geven.

De oplossing

Ik wil graag weten waar mijn pakket gebleven is.

1 reactie

  1. Auteur
    DPD Pakketservice
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedenavond,

    Ik vind het erg vervelend om te lezen dat je jouw pakket niet hebt ontvangen en dat je een maand in het ongewisse bent.

    Wij kunnen dit niet meer voor jou achterhalen. Ik adviseer je om de afzender een onderzoek op te laten starten. Zij zijn onze klant en kunnen deze opdracht bij ons neerleggen. Dan wordt er voor jou uitgezocht wat er daadwerkelijk met jouw pakket is gebeurt. Aan de hand van dit onderzoek kan de afzender eventueel een claim bij ons indienen.

    Dit is niet een officieel kanaal van ons. In het vervolg kun je het beste contact op nemen met een van onze officiele kanalen. Dit kan via Twitter, Facebook, het contactformulier op de website www.dpd.nl of te bellen naar 0900-3734663. Hier wordt regelmatiger en sneller op gereageerd.

    Met vriendelijke groet,
    Customer Service DPD

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen