Klacht DPD Pakketservice: In het geval van een intercom dient de bezorger zich eerst te melden.

Klachtnummer
# 435770
Gebruiker
BlauweKonijn#428
Datum
7 reacties

Details

De klacht

De bezorger van DPD belt aan, maar identificeert zich niet als bezorger van DPD op de intercom, ik doe op zo een moment dus niet open. Het gevolg is wel dat meneer vervolgens weer vertrekt met mijn pakketje!!

Het lijkt mij de normaalste zaak van de wereld dat wanneer je aanbelt bij een intercom of iets dergelijks, je je identificeert zodat de ontvanger weet of hij de deur kan opendoen of niet.

Dit is niet de eerste keer dat het gebeurt en daarom dien ik er nu ook een klacht over in.

De oplossing

De bezorger bij me langs sturen met excuses.

7 reacties

  1. Auteur
    BlauweKonijn#428
    Datum
    Uiteraard nog geen enkele reactie van DPD gehad....
  2. Auteur
    BlauweKonijn#428
    Datum
    Veelzeggend dat er nog steeds geen taal of teken door DPD is gegeven. Stelletje prutsers!
  3. Auteur
    BlauweKonijn#428
    Datum
    en nog steeds geen enkel bericht. DPD ga je schamen !!!
  4. Auteur
    BlauweKonijn#428
    Datum
    DPD doet niet aan klachten.

    "Zoals eerder aangegeven, er wordt geen terugkoppeling gegeven van de klacht. De klacht wordt ingediend bij het depot, wat wij dus hebben gedaan. Het depot pakt de klacht op en behandelt dit intern. Je zal dus niet gecontacteerd worden door het depot. Zelf kan jij ook geen contact opnemen met het depot."

    Of te wel, klagen mag, maar we doen er niets mee, want we geven geen terugkoppeling.
  5. Auteur
    BlauweKonijn#428
    Datum
    Nog steeds geen inhoudelijke reactie.

    Inmiddels wederom de bezorger aan de deur gehad, had nog niets gehoord van het depot, er wordt dus echt NIETS gedaan met de klacht.
    Ik heb nu zelf de bezorger maar uitgelegd wat een lamlul het is.
  6. Auteur
    BlauweKonijn#428
    Datum
    DPD is duidelijk niet voornemens om te reageren, wat een zielige organisatie.

    @Consumentenbond, wat is het nut van een klacht op deze site als de betreffende partij toch niet reageert?
  7. Auteur
    BlauweKonijn#428
    Datum
    waar blijft mijn reactie?

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen