Klacht DPD Pakketservice: In het geval van een intercom dient de bezorger zich eerst te melden.

BlauweKonijn#428

De bezorger van DPD belt aan, maar identificeert zich niet als bezorger van DPD op de intercom, ik doe op zo een moment dus niet open. Het gevolg is wel dat meneer vervolgens weer vertrekt met mijn pakketje!!

Het lijkt mij de normaalste zaak van de wereld dat wanneer je aanbelt bij een intercom of iets dergelijks, je je identificeert zodat de ontvanger weet of hij de deur kan opendoen of niet.

Dit is niet de eerste keer dat het gebeurt en daarom dien ik er nu ook een klacht over in.

De bezorger bij me langs sturen met excuses.

BlauweKonijn#428
    Uiteraard nog geen enkele reactie van DPD gehad....
    BlauweKonijn#428
    Veelzeggend dat er nog steeds geen taal of teken door DPD is gegeven. Stelletje prutsers!
    BlauweKonijn#428
    en nog steeds geen enkel bericht. DPD ga je schamen !!!
    BlauweKonijn#428
    DPD doet niet aan klachten.

"Zoals eerder aangegeven, er wordt geen terugkoppeling gegeven van de klacht. De klacht wordt ingediend bij het depot, wat wij dus hebben gedaan. Het depot pakt de klacht op en behandelt dit intern. Je zal dus niet gecontacteerd worden door het depot. Zelf kan jij ook geen contact opnemen met het depot."

Of te wel, klagen mag, maar we doen er niets mee, want we geven geen terugkoppeling.
    BlauweKonijn#428
    Nog steeds geen inhoudelijke reactie.

Inmiddels wederom de bezorger aan de deur gehad, had nog niets gehoord van het depot, er wordt dus echt NIETS gedaan met de klacht.
    Ik heb nu zelf de bezorger maar uitgelegd wat een lamlul het is.
    BlauweKonijn#428
    DPD is duidelijk niet voornemens om te reageren, wat een zielige organisatie.

@Consumentenbond, wat is het nut van een klacht op deze site als de betreffende partij toch niet reageert?
    BlauweKonijn#428
    waar blijft mijn reactie?

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?