Klacht DPD Pakketservice: In mijn buurt afleverenen en niet melden geleverd als het niet geleverd is

QueenChar

Ik heb een mailgekregen dat mijn bestelling op 9 januari om 11.33 uur is afgeleverd bij een ophaallocatie omdat ik niet thuis was. Deze locatie is veel verder van mijn huis dan andere DPD locaties. Aangekomen bij de locatie staan 2 ongeinteresserde heren die mij vertellen dat DPD altijd pas aan het einde van de middag komt. Ik bel DPD, die vertelt me dat het pakket wel is afgeleverd en dat ik contact moet opnemen met de leverancier. Ik leg uit dat DPD het pakket heeft dus dat DPD het probleem moet oplossen. De meneer van DPD vindt van niet, wenst mij een fijne dag en verbreekt de verbinding.

Pakketten in mijn buurt afleveren, niet melden geleverd als het niet geleverd is en oplossing verzorgen als ik bel.

DPD Pakketservice
    Goedemiddag Charlotte,

Ontzettend vervelend dat je niet tevreden bent over de levering van je pakket. Vaak is het zo dat je pakket bij de dichtstbijzijnste parcelshop geleverd gaat worden, maar dit is niet verplicht. Als het voor de chauffeur en zijn route beter uitkomt om het bij een andere parcelshop te leveren dan kan dat. Zolang het maar binnen 5 km van je woonadres is.

In het systeem kan ik zien dat je pakket om 10:47 uur geleverd gescand is door de chauffeur. Volgens deze gegevens heeft mijn collega die je aan de lijn had jouw geïnformeerd. Omdat mijn collega hebt opgehangen zal ik ervoor zorgen dat je de desbetreffende persoon hierop aangesproken wordt.

Ondanks het ongemak wens ik je een prettige dag.

DPD Customer Service

QueenChar
Het is heel fijn om te horen dat jullie chauffeur het pakker om 10.47 heeft gescand. Het probleem is dat het pakket pas AAN HET EINDE VAN DE MIDDAG aanwezig schijnt geweest te zijn bij de onaangename jongens van de shop. Dus ofwel de chauffeur heeft verkeerd gescand ofwel de jongens doen hun werk niet. Graag dus een antwoord

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?