Klacht DPD Pakketservice: komen afspraken niet na.

sad Niet opgelost
Amazon customer

Bestelling twee dagen achter elkaar aangekondigd, doch geen bezorging!
reden: adres niet traceerbaar???????
Bij klachten telefoon wordt je me jij en jou aangesproken, erg raar voor een Duits bedrijf, die wat dit betreft toch een ander norm hebben.
Ja, als ik het aantal klachten zie, en de soort klachten, dan is een en ander niet verwonderlijk. Gewoon een heel slechte organisatie. Ik zal mijn leverancier ook aansprakelijk stellen en hem vooral adviseren niet met deze club in zee te gaan.

Vandaag nog leveren !
DPD heeft na 3 telefoontjes nog helemaal niets opgelost. Ze jijen en jouwen er maar op los. Schijnt company policy te zijn/ Weinig respect voor de klant1 Komen in ieder geval hun telefonische beloften niet na. Een leiding gevende is niet te vinden, of die verschuilen zich achter hun telefoon medewerkers. Wat een armoe zaaiers.

DPD Pakketservice
    Beste heer/mevrouw Jacobs, wat vervelend dat u het pakket nog niet in ontvangst hebt mogen nemen. Ik heb meteen een nieuwe afleverpoging voor maandag ingevoerd. Ik ga er van uit dat het maandag wel zal lukken.

DPD klantenservice

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?