Klacht DPD Pakketservice: komen afspraken niet na.

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 364847
Gebruiker
Amazon customer
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Bestelling twee dagen achter elkaar aangekondigd, doch geen bezorging!
reden: adres niet traceerbaar???????
Bij klachten telefoon wordt je me jij en jou aangesproken, erg raar voor een Duits bedrijf, die wat dit betreft toch een ander norm hebben.
Ja, als ik het aantal klachten zie, en de soort klachten, dan is een en ander niet verwonderlijk. Gewoon een heel slechte organisatie. Ik zal mijn leverancier ook aansprakelijk stellen en hem vooral adviseren niet met deze club in zee te gaan.

Gewenste oplossing

Vandaag nog leveren !
Geboden oplossing
DPD heeft na 3 telefoontjes nog helemaal niets opgelost. Ze jijen en jouwen er maar op los. Schijnt company policy te zijn/ Weinig respect voor de klant1 Komen in ieder geval hun telefonische beloften niet na. Een leiding gevende is niet te vinden, of die verschuilen zich achter hun telefoon medewerkers. Wat een armoe zaaiers.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

1 reactie

  1. Auteur
    DPD Pakketservice
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer/mevrouw Jacobs, wat vervelend dat u het pakket nog niet in ontvangst hebt mogen nemen. Ik heb meteen een nieuwe afleverpoging voor maandag ingevoerd. Ik ga er van uit dat het maandag wel zal lukken.

    Met vriendelijke groet,
    DPD klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen