Klacht DPD Pakketservice: Komen afspraken niet na.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 453099
Gebruiker
bullshit5000
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb het wel vaker gezegd. Heel slecht bedrijf. Pakket van opmaatzagen (nummer 10003226) zou 9 juni bezorgd. Niets laten weten, maar uiteindelijk per mail wordt het 10 juni. Zellfs met tijdstip erbij. Krijg ik uiteindelijk te horen dat het pakketje is bezorgd bij..... Waar blijf ik voor thuis en waar is de opdrachtbevestiging hiervoor.

De oplossing

Zorgen dat het pakketje bij mij voor de deur komt, zoals afgesproken. Daarnaast lijkt mij een financiele genoegdoening voor het herhaaldelijk voor niks blijven wachten een normale zaak.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

DPD Pakketservice is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    bullshit5000
    Datum
    Ik zou ook niet reageren. Te zielig dat bedrijf

Uiteindelijke oplossing

Auteur
bullshit5000
Datum
Uiteindelijke oplossing
Laat het bedrijf failliet gaan. Normale mensen aan het bestuur vervolgens zetten
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen