Klacht DPD Pakketservice: Lakoniek en ongeïnteresseerd

Klachtnummer
# 297535
Gebruiker
Dennis457544
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Voor de 6de keer mij pakket niet bezorgd dit keer omdat postcode met 1 letter verschil?? Normaal staan ze bij het verkeerde adres aan te bellen. Er staat toch duidelijk de straat naam en huisnummer?

De oplossing

Bezorgers die bekend zijn in de stad en wijk en niet telkens een ander schaap!

Klantenservice is niet bereidwillig om enige moeite voor je te doen en hanterd het afschuifsysteem.

1 reactie

  1. Auteur
    Dennis457544
    Datum
    0522 8966989048 K

    Ik weet dat u er al niks meer aan kan doen de houding van dpd vind ik zeer teleurstellend. De 6 de keer dat er wat is met mij bestelling als ik de klantenservice bel is de bereidheid en hulpvaardigheid ver te zoeken.

    Dennis

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen