Klacht DPD Pakketservice: Laks, slechte organisatie, totaal niet klantvriendelijk

Benzema

Mijn pakket is eerst 2 dagen verkeerd rondgestuurd naar Belgie, vervolgens met een laadfout blijven hangen in Berkel en Rodenrijs 2dagen lang. Vervolgens denk je het kan niet meer mis gaan, is het afgeleverd bij een verkeerd adres waar wel een handtekening is gezet. Op het tijdstip dat het bij mijn huis afgeleverd zou worden was ik thuis en is er geen deurbel o.i.d gegaan. Er is ook geen briefje in de brievenbus achter gelaten, dat het bij 1 van mijn buren is afgeleverd. Contact opgenomen met DPD klantenservice, direct kreeg ik te horen dat zij er niks aan konden doen en verwezen mij door naar de externe verkoper waar het product vandaan kwam. Schandalig dat er na zo veel fouten van DPD zo met de klant wordt omgegaan.

Excuses, betere klantenservice opstellen beter beleid betreft hun organisatie. Daarnaast als principe kwestie, je moet 50 cent betalen voor het gesprek, dit kan je makkelijk veroorloven. Zij zijn degene die de fouten hebben gemaakt en vervolgens krijg je ook nog eens voor 50 cent een heel matig gesprek waardoor je alleen nog meer geiriteerd raakt.

DPD Pakketservice
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?