Klacht DPD Pakketservice: Leugens en onduidelijkheid bij pakketbezorging.

Auke

Chauffeur beweert te hebben aangebeld, wat absoluut niet waar is. Ook zou een bericht zijn achtergelaten, maar dat is evenmin het geval. Pakket niet bezorgd en DPD laat op geen enkele manier weten wanneer de bezorging nu zal plaatsvinden. De organisatie is in het weekend zo goed als onbereikbaar.

Duidelijkheid, beloftes nakomen en zo snel mogelijk pakketbezorging.
Het pakket is zaterdag niet bezorgd. Telefonisch en via Twitter gaf DPD aan dat het pakket nu maandag zou worden geleverd. De hele dag gewacht, niets ontvangen. Daarna is mij telefonisch verzekerd dat het pakket dinsdag wordt bezorgd. Nu zie ik tot mijn verrassing op deze website dat het pakket pas zaterdag komt. Kortom: zeer veel onduidelijkheid en beloftes worden niet nagekomen.

DPD Pakketservice
    Beste Auke,

Bedankt voor je bericht.
    Vervelend om te vernemen dat er onduidelijkheid is over jouw pakket.
    Ik zie in ons systeem dat jouw pakket als zaterdag zending is geregistreerd bij DPD. Jouw pakket wordt dus de eerste volgende zaterdag in uitlevering gezet.
    Ik adviseer je om contact op te nemen met de verzender, zij kunnen eventueel met DPD afspreken dat het pakket op een doordeweekse dag aangeboden kan worden.

DPD Customer Service

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?