Klacht DPD Pakketservice: Leugens en onduidelijkheid bij pakketbezorging.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 382137
Gebruiker
Auke
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Chauffeur beweert te hebben aangebeld, wat absoluut niet waar is. Ook zou een bericht zijn achtergelaten, maar dat is evenmin het geval. Pakket niet bezorgd en DPD laat op geen enkele manier weten wanneer de bezorging nu zal plaatsvinden. De organisatie is in het weekend zo goed als onbereikbaar.

Gewenste oplossing

Duidelijkheid, beloftes nakomen en zo snel mogelijk pakketbezorging.
Geboden oplossing
Het pakket is zaterdag niet bezorgd. Telefonisch en via Twitter gaf DPD aan dat het pakket nu maandag zou worden geleverd. De hele dag gewacht, niets ontvangen. Daarna is mij telefonisch verzekerd dat het pakket dinsdag wordt bezorgd. Nu zie ik tot mijn verrassing op deze website dat het pakket pas zaterdag komt. Kortom: zeer veel onduidelijkheid en beloftes worden niet nagekomen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    DPD Pakketservice
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Auke,

    Bedankt voor je bericht.
    Vervelend om te vernemen dat er onduidelijkheid is over jouw pakket.
    Ik zie in ons systeem dat jouw pakket als zaterdag zending is geregistreerd bij DPD. Jouw pakket wordt dus de eerste volgende zaterdag in uitlevering gezet.
    Ik adviseer je om contact op te nemen met de verzender, zij kunnen eventueel met DPD afspreken dat het pakket op een doordeweekse dag aangeboden kan worden.

    Met vriendelijke groet,

    DPD Customer Service

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen