Klacht DPD Pakketservice: levering pakket en niet wachten nadat gebeld is...na 5 seconden weer in de auto gesprongen met pakket

Klachtnummer
# 166744
Gebruiker
lopend
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Geen fatsoenlijke aanlevering pakket en bijbehorende kaart half en onduidelijk ingevuld in de brievenbus gegooid en pakket weer meegenomen...wij waren WEL THUIS !!

De oplossing

Opnieuw aanleveren en NU FATSOENLIJK !

1 reactie

  1. Auteur
    DPD Pakketservice
    Datum
    Bedankt voor deze melding. Je hebt deze ook geplaatst op klacht.nl. Het is handiger om het op een plaats af te handelen, dus ik stel voor om daarvoor klacht.nl te gebruiken.
    Ik zal deze klacht sluiten en je via klacht.nl op de hoogte houden.
    Groet, Astrid

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen