Opgelost door DPD Pakketservice: levering probleem

Francois

ik heb een vraag betreft de levering van mij pakketje
vrijdag zou mijn pakketje geleverd worden aan Pickup parcelshop Hubo te Utrechtsestraat 37-39, 3401 CT IJsselstein
maar Hubo neemt geen pakketjes meer aan omdat zij er mee gaan stopen
en is pakketje niet geleverd
ik heb vrijdag met de klantenservice gebeld en die hebben de depot te Veenendaal een email gesteurd
dat het pakketje maandag 17-12-2018 op een ander
Pickup parcelshop Ricken's Naaimachinehandel B.V. te Haven 28, 2871 CN Schoonhoven geleverd moet worden vandaag is het dinsdag en is het paketje niet aangepast staat nog steeds op Hubo
graag wil ik de status weten van de verzending en wanneer ik pakketje op kan afhaal bij Pickup parcelshop Ricken's Naaimachinehandel B.V. te Haven 28, 2871 CN Schoonhoven

adres veranderen naar Pickup parcelshop Ricken's Naaimachinehandel B.V. te Haven 28, 2871 CN Schoonhoven

DPD Pakketservice
    Beste heer/mevrouw Canters,

Hartelijk dank voor uw bericht. Om u sneller en gerichter te kunnen helpen op een moment als deze kunt u het beste contact met ons opnemen via onze eigen kanalen. Wanneer u dit niet telefonisch wil of kan doen kunt u ons ook bereiken via de mail of via Social media. Ik zie dat het adres inmiddels gewijzigd is en dat deze daar vandaag uiterlijk morgen geleverd gaat worden. Met vriendelijke groet, Anniek

Francois
andere servicepunt

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?