Klacht DPD Pakketservice: Levering van mijn pakket is vertraagd.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 446753
Gebruiker
Blakarosu
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Mijn pakket is op 19 mei aangekomen in het depot in Rijjssen. De verzender heeft volgens DPD gekozen om op hemelvaartsdag te bezorgen. Dan bezorgen ze niet. Na twee keer gebeld te hebben met DPD is mij verteld dat mijn pakket aanstaande maandag pas komt. Zaterdag leveren ze niet omdat de afzender daar niet voor heeft gekozen. Ik vraag mij af wat er mis is om vandaag (vrijdag mijn pakket te leveren). De verschuiving naar maandag begrijp ik niet zo goed. De medewerkers waren beleefd maar deden niet erg hun best om iets aan de situatie te veranderen. Jammer.

De oplossing

Ik wil mijn pakket zaterdag geleverd hebben. Ik ben bereid daar extra voor te betalen. Zover kwam ik niet tijdens het telefoongesprek.

1 reactie

  1. Auteur
    Blakarosu
    Datum
    DPD heeft zijn zaken niet op orde.
    Pakket is net afgeleverd. De klantenservice heeft mij verkeerde informatie gegeven.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Blakarosu
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik heb de klacht verwijderd. DPD heeft de zaken niet op orde. Mijn pakket werd een half uur na mijn telefoontje aan DPD bezorgd. Conclusie, de klantenservice is niet realtime op de hoogte van de zendingen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?