Klacht DPD Pakketservice: Luie chauffeur die klant niet serieus neemt

Teleurgesteld

05112941216012 Zending is niet aangeboden. Chauffeur tot 2 maal toe te beroerd om De lift in te gaan. 2x binnen 2 weken zelfde man herkenbaar door video bewaking
Gooit briefje in bus
Helaas was je niet thuis
Klacht ingediend en zending zou vandaag bij parcelshop opgehaald worden en aan huis geleverd worden
Niet gebeurd
De verzender heeft ook klacht ingediend
Deze man is zijn baan niet waardig
Wij worden gedwongen naar een ander winkelcentrum te gaan om dit op te halen terwijl wij gewoon thuis waren
DPD DOE WAT JE BELOOFD EN BEZORG DIT PAKKET

Dit asap leveren zoals aan de telefoon beloofd is
Aan bellen pakket voor de deur leggen wat elk bedrijf doet
Dit is notabene beloofd
Deze chauffeur kan beter ander werk zoeken.

Teleurgesteld
Zelf zending ophalen bij ander winkelcentrum terwijl we thuis waren en de chauffeur te beroerd was omdat aan de deur te leveren, verzender heeft ook klacht ingediend, dit is door videobewaking de zelfde chauffeur die in tijd van 2 weken dit 2x flikt. Als hij zijn werk niet leuk vindt moet hij een andere baan zoeken waar hij de hele dag opzij. Luie kont kan zitten. Schandalig gedrag en grote mond. Wens ookliever NOOIT meer zendingen van DPD te ontvangen, Ieder andere Bezorg service levert op gepaste afstand netjes aan de deur. .tewrwijl jullie eigen medewerker dit had beloofd. Bah

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?

2. Stuur een juridische brief