Klacht DPD Pakketservice: Manier van omgaan met pakketten

Klachtnummer
# 170154
Gebruiker
Picard01
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Er rijd voor mijn huis (doorgaande, drukke weg) een vrachtautootje van DPD. Dit vrachtautootje rijd ten eerste met de achterkant OPEN. Rijd over de weg met sterke bochten vrij HARD door de bocht, en verliest hierdoor een aantal pakketten! Ik zie het letterlijk gebeuren, en vervolgens rijd het voertuig gewoon door. Ik zie dat de chauffeur het opmerkt, en komt later de verloren pakketten ophalen. Ik zie een jongeman (ong. 25 jaar) vervolgens instappen en scheurt vervolgens weer verder met het voertuig.

Nu ben ik op zoek gegaan naar een telefoonnummer van de DPD, maar ik kan dat niet vinden op internet. Tegelijkertijd zie ik deze site van jullie waar je de klacht kunt indienen, vandaar dat ik jullie hiervan op de hoogte wil brengen . Immers : ZO GA JE NIET MET SPULLEN VAN ANDEREN OM! Hoop dat jullie hier iets mee gaan doen.

De oplossing

Dat het bedrijf hier serieus iets mee gaat doen.

1 reactie

  1. Auteur
    DPD Pakketservice
    Datum
    Hoi Marieke,
    Bedankt voor je bericht, ik zet je klacht door naar de verantwoordelijke afdeling, zodat de chauffeur kan worden aangesproken op zijn gedrag.
    Mocht het in de toekomst nog eens voorkomen, dan hoor ik dat graag.
    Excuses voor de overlast.
    Groeten,
    Hanneke

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?