Klacht DPD Pakketservice: men zegt niet thuis geweest te zijn, maar men was boven

Fenneke

pakket wordt afgeleverd zegt men om 10.10 om 09.06 uur krijg je pas een mail binnen. nu wordt er gezegd dat ik het pakket pas morgen na 16.00 uur kan afhalen bij een locatie bij 10 km uit de buurt.....nlm in Zwanenburg. Ik ben er niet morgen ivm een operatie. Dit is niet de eerste keer dat dit gebeurt en vindt DPD een slechte firma......

het pakket naar mij toe brengen zsm

DPD Pakketservice
    Beste Fenneke, hartelijk dank voor je bericht. Wanneer je de mail ontvangt met het tijdsvak ligt er aan hoe laat het pakket gescand is en de bus ingegaan is. Zodra het pakket in de bus ligt wordt er een route aangemaakt. Pas dan kunnen wij de klant inlichten over de tijd.
    De reden dat het pakket na 1 keer naar een Parcelshop gaat is de keuze van de verzender. Hij heeft er dan voor gekozen om maar een keer te laten bezorgen aan huis en daarna dus direct naar de Parcelshop. Dat de Parcelshop niet heel dichtbij is, is natuurlijk heel vervelend. Dit ligt dan weer aan de route van onze chauffeur. Ik ben blij te zien dat het toch gelukt is het pakket op te halen. Als er nog eens iets is hoor ik het uiteraard graag en als tip geef ik je graag aan dat wij via Facebook sneller te bereiken zijn. Met vriendelijke groet, Anniek

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?