Klacht DPD Pakketservice: Meteen het pakket afleveren afhaalpunt

Marije81

Ik heb 2 pakketten besteld. De avond voor de levering krijg je een mail dat het de volgende dag geleverd wordt. Ik moet gewoon werken. Thuis krijg ik een briefje dat het pakket is afgeleverd bij een oppunt. Ik heb geen auto het pakket weegt tig kilo en kan het dus niet ophalen. 2e pakket zelfde probleem. Andere bezorgers leveren het af bij een van mijn buren of doen een briefje in de bus dat jij het volgende levermoment zelf op Internet kan invullen. Dit is echt slechte service!

Alsnog beide pakketten bij mij of mijn buren afleveren op een afgesproken dag dat ik thuis kan zijn.

DPD Pakketservice
    Beste Marije,

Bedankt voor je bericht. Als we je niet thuis aantreffen, leggen we je pakket inderdaad klaar bij een Pickup parcelshop bij jou in de buurt, zodat je toch snel over je pakket kunt beschikken.

Als je pakketten hier eenmaal zijn bezorgd, kunnen we ze helaas niet nogmaals bij jou thuis aanbieden. Ik hoop dat je binnenkort toch in de gelegenheid bent de pakketten op te halen!

Charlotte
    Marije81
    Klacht is niet opgelost!!!!
    Marije81
    Ik zal bij alle bedrijven aangeven dat ik nooit van mijn leven meer gebruik van jullie "levering" wil maken.

Ik ben klaar met de DPD!
    Marije81
    Wat dachten jullie ervan als de DPD het bij mij thuis laten leveren Door de TPG die doen het wel in overleg met de klant.

Ik ben klaar met de DPD!

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?