Klacht DPD Pakketservice: Meteen het pakket afleveren afhaalpunt

Klachtnummer
# 159608
Gebruiker
Marije81
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Ik heb 2 pakketten besteld. De avond voor de levering krijg je een mail dat het de volgende dag geleverd wordt. Ik moet gewoon werken. Thuis krijg ik een briefje dat het pakket is afgeleverd bij een oppunt. Ik heb geen auto het pakket weegt tig kilo en kan het dus niet ophalen. 2e pakket zelfde probleem. Andere bezorgers leveren het af bij een van mijn buren of doen een briefje in de bus dat jij het volgende levermoment zelf op Internet kan invullen. Dit is echt slechte service!

De oplossing

Alsnog beide pakketten bij mij of mijn buren afleveren op een afgesproken dag dat ik thuis kan zijn.

5 reacties

  1. Auteur
    DPD Pakketservice
    Datum
    Beste Marije,

    Bedankt voor je bericht. Als we je niet thuis aantreffen, leggen we je pakket inderdaad klaar bij een Pickup parcelshop bij jou in de buurt, zodat je toch snel over je pakket kunt beschikken.

    Als je pakketten hier eenmaal zijn bezorgd, kunnen we ze helaas niet nogmaals bij jou thuis aanbieden. Ik hoop dat je binnenkort toch in de gelegenheid bent de pakketten op te halen!

    Met vriendelijke groet,
    Charlotte
  2. Auteur
    Marije81
    Datum
    Klacht is niet opgelost!!!!
  3. Auteur
    Marije81
    Datum
    Ik zal bij alle bedrijven aangeven dat ik nooit van mijn leven meer gebruik van jullie "levering" wil maken.

    Ik ben klaar met de DPD!
  4. Auteur
    Marije81
    Datum
    Wat dachten jullie ervan als de DPD het bij mij thuis laten leveren Door de TPG die doen het wel in overleg met de klant.
  5. Auteur
    Marije81
    Datum
    Ik zal bij alle bedrijven aangeven dat ik nooit van mijn leven meer gebruik van jullie "levering" wil maken.

    Ik ben klaar met de DPD!

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen