Klacht DPD Pakketservice: Mijn pakket is NIET geleverd.

RK1973

mijn pakket is niet geleverd. iedereen weet het dat je met een tracking tracé nummer je pakket kan volgen. Terwijl ze dit opgeven heeft DPD mijn pakket niet bezorg. Zij hebben aangegeven afleverpoging was niet succesvol. Waarom? Er waren 3 volwassene mensen in huis en alle 3 waren ophoogde dat er een pakket zou komen. Mijn vrouw is nergens geweest omdat zij de bestelling gedaan heeft.
DPD liegt dat ze langs geweest zijn, DPD heeft geen brief achtergelaten dat ze langs geweest zijn.

Ik wil z.s.m. mijn pakket geleverd hebben. DPD moet mijn bestelling betalen wanneer de inhoud slecht geworden is.

DPD Pakketservice
    Beste heer Karasahin,

Bedankt voor het melden van je klacht. Ik vind het erg vervelend om te vernemen dat de levering van jouw pakket niet goed is verlopen.

Graag vernemen wij van jou je 14-cijferige pakketnummer, zodat wij jou zo goed mogelijk verder kunnen helpen en de desbetreffende chauffeur kunnen aanspreken.
    Je kan ons je pakketnummer sturen via een van onze eigen officiële kanalen. Dit kan met een privébericht via onze twitter of facebookpagina, of met een contactformulier op onze website.

Customer Service DPD

RK1973
Wordt nog besproken met de chauffeur!!!! En dan.... ik ben benieuwd. Als mijn bestelling beschadigd is wie gaat dit betalen. Graag kom dan met de oplossingen.

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?