Klacht DPD Pakketservice: Mijn pakket op verkeerde adres bezorgd

Klachtnummer
# 345451
Gebruiker
Nicole
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Chauffeurs inhuren die kunnen lezen!!!
Op het pakket stond mijn adres met het goede huisnummer en dan nog presteren ze het om mijn pakket 5 huizen verder te bezorgen!!! Ik ben extra tussen 9 uur en 10 uur thuis gebleven en dan bezorgen ze het gewoon bij een ander huisnummer!! Diegene die daar woonde heeft mij gelukkig gebeld omdat op de pakbon mijn nummer stond anders was ik mijn pakket kwijt geweest!!!
Zeer slechte bezorgservice en dan ook nog een telefoonnummer hebben waar je 50 cent voor moet betalen per gesprek!!

De oplossing

Personeel inhuren die kunnen lezen

1 reactie

  1. Auteur
    DPD Pakketservice
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Nicole, kun je mij jouw 14 cijferige pakketnummer sturen via een van onze social media kanalen zodat ik deze klacht kan doorzetten naar het desbetreffende depot. Groetjes DPD klantenservice.

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen