Klacht DPD Pakketservice: Na een email over een te bezorgen pakketje komt de bezorger niet

Klachtnummer
# 133970
Gebruiker
Ro
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Hallo we hebben een email ontvangen dat er vandaag een pakketje bezorgt zou worden en blijven hier voor thuis. Het pakketje word niet geleverd en via de track en trace code krijgen we te zien dat de aflever poging niet succesvol was.

De oplossing

Betrouwbare informatie over levering

1 reactie

  1. Auteur
    DPD Pakketservice
    Datum
    Beste Ro,

    Bedankt voor je bericht. Ik zie in mijn gegevens dat de chauffeur zaterdag vertraging heeft opgelopen. Hierdoor is hij niet meer aan alle pakketten toegekomen. Excuses voor dit ongemak.

    Ik zie ook dat de chauffeur het pakket gisteren bij de buren heeft bezorgd. Ik hoor graag of je het daar in goede orde hebt kunnen ophalen.

    Met vriendelijke groet,
    Charlotte

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen