Opgelost door DPD Pakketservice: Niet aangebeld terwijl ik het busje vóór mijn huis stil zag staan...

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 637306
Gebruiker
Niehland
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik krijg een melding dat de DPD pakkerbezorger vandaag tussen 10.00 en 11.00 mijn pakje komt bezorgen. Ik kijk toevallig uit het raam om 10.15 en zie het busje van DPD voor mijn huis (in Leiderdorp) omdraaien en wegrijden. En er is niet aangebeld... Dis me met DPD al eerder overkomen , de andere pakketdiensten lijken toch wat betrouwbaarder te zijn. Hoe kan mijn pakketje nu weer tot aan mijn voordeur worden gebracht? Is er een mogelijkheid om dit bedrijf daartoe te benaderen?

Gewenste oplossing

Graag zou ik vernemen waarom er vanmorgen niet is aangebeld?? Ik ben thuis en het is nu zelfs nog geen 10.30...
Geboden oplossing
Ik heb het gevoel dat ik serieus genomen wordt en vind dat ik netjes te woord ben gestaan, ik kan natuurlijk als klant niet controleren of de beloofde voortzetting ook wel uitgevoerd zal worden, dat is een kwestie van vertrouwen en vertrouwen schenk ik totdat een volgende keer weer niet volgens verwachting verloopt. So far, so good...
Status
opgelost
Beoordeling
content

1 reactie

  1. Auteur
    DPD Pakketservice
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag, erg vervelend om te horen dat het pakket niet bij je bezorgd is terwijl je wel thuis was. Mijn excuses daarvoor, dat is inderdaad niet wat wij van onze chauffeurs verwachten. Bedankt voor het melden, ik zet de melding voor je door naar de Transportafdeling. Ik ga er vanuit dat de leidinggevende hier passende maatregelen voor treft. Ik zie dat het pakket nu geleverd is bij de Parcel shop, ik hoop dat je het hier in goede orde kunt ophalen.
    Alternatief Vof
    Van Der Valk Boumanweg 184
    2352JE Leiderdorp (NL)
    Fijne feestdagen! Vriendelijke groet, La-Vie

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen