Klacht DPD Pakketservice: Niet afgegeven pakket bij thuis zijn van ontvanger

Klachtnummer
# 457547
Gebruiker
Gebruiker1530987277
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik ben aanwezig, er hangt speciaal voor de bezorger een A4 met dikke zwarte pen geschreven een pijl naar de bel, informatie over waar ik rond het huis ben, de ontvanger van de bel staat naast mij en had ik getest op werking en mijn telefoonnummer staat erop geschreven. Alle deuren staan open en ik krijg een melding dat mijn pakket niet is afgeleverd omdat ik met vakantie ben en dat er bericht is achter gelaten. Er is GEEN bericht achtergelaten, je hebt niet aangebeld en je hebt niks ondernomen om mijn pakket te bezorgen. Dit is echt schandalig. Ik zit verdorie te wachten op dit pakket.

De oplossing

Ik wil mijn pakket vandaag nog ontvangen en excuses van de chauffeur of dpd voor deze schandalig slechte service.

1 reactie

  1. Auteur
    Gebruiker1530987277
    Datum
    Kijkt DPD wel of ze klachten hebben?

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen