Klacht DPD Pakketservice: Niet afgeleverd/langs gekomen

Klachtnummer
# 447069
Gebruiker
Roomsvrooms
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Vandaag tussen 11.26 en 12. 26 uur zou er een pakketje bezorgd worden bij ons. Terwijl ik op de bank wacht op het pakketje, vraag ik me af of er nog een bericht is van de bezorger. Ik klik op de mail en zie via de live tracker staan: "We hebben je pakket op dit moment niet kunnen bezorgen.".

Verder staat er in de mail dat er een briefje in de bus moet zitten, maar dat zit er ook niet in. Nu is mijn pakket dus ergens, niemand weet waar, terwijl ik heel vriendelijk zit te wachten op het pakket.

Hoe zit dit?

De oplossing

Ik vind het helemaal goed als de bezorger vandaag daadwerkelijk aan de deur komt om het pakketje af te leveren.

0 reacties

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?