Klacht DPD Pakketservice: Niet afleveren!!!!!@

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 446924
Gebruiker
Henk Haar
Datum
0 reacties

Details

De klacht

WEL VERD!!@&^$^%$^Afgelopen woensdag zou er een pakket afgeleverd worden door DPD. Ik heb daartoe zelfs een Neerzettoestemming afgegeven. Bij thuiskomst bleek er niets afgeleverd te zijn, zelfs geen "niet thuis kaartje". Geen enkel taal of teken van DPD!. Vervolgens gebeld met DPD. Daar een vriendelijke en ogenschijnlijk adequate dame gesproken. Afspraak dat het vandaag (vrijdag) alsnog afgeleverd zou worden. Wederom met NEERZETTOESTEMMING. Bij thuiskomst weer NIETS! Nu wel een Niet Thuis Kaartje, met daarop geschreven 2e x en verder helemaal niets! Niet neergezet, niet bij de buren afgegeven, niet hoe nu verder. Gewoon helemaal niets!! Zie foto van het kaartje. En nu????Wat een ontiegelijk slechte club dat DPD!

De oplossing

wel afleveren conform afspraak!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Henk Haar
Datum
Uiteindelijke oplossing
Niets vernomen van DPD!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen