Klacht DPD Pakketservice: niet afleveren pakket

Klachtnummer
# 535873
Gebruiker
M. Höppener
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Niet bezorgen van bestelling; koerier rijdt zo hard door straat dat hij de officiële bewegwijzering inclusief een spandoek met adres van 2,8x0,8mtr niet ziet en dan bestelling op foutief adres zet. Meest frappant is dat er toch collega's zijn (incl. DPD) die ons wel weten te vinden

1,5u wacht: Klacht bij DPD neergelegd: medewerker gooit haak erop!
opnieuw klacht bij DPD na 1,25u in wacht: pakket zou opnieuw aangeboden worden: NIET DUS
klacht bij verzender en DPD: pakket nog immer niet aangekomen

De oplossing

pakket moet gewoon afgeleverd worden; DPD moet chauffeurs sturen die wel naar officiële bewegwijzering en verkeersborden kijken en zich aan verkeersregels houden. dan hebben zij ook tijd om huisnummers en naamborden (in ons geval 2,5x0,8mtr) te zien en niet blind varen op navigatie. men zou wat klantvriendelijker kunnen worden door klachten serieus te nemen

0 reacties

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen