Opgelost door DPD Pakketservice: Niet bezorgen van pakketje ondanks thuis zijn.

sad Opgelost
Gebruiker1537005855

De app van dpd geeft aan dat er niet geleverd is omdat ik niet thuis was, terwijl ik heel de dag thuis ben gebleven. Ook zou er een bericht zijn achtergelaten volgens de app, wat niet gebeurd is. Ik hoop dat mijn pakket op het depot is zoals in de app staat, maar zeker weten doe ik het niet.
Dit is niet de eerste keer en heel onwenselijk! Ik heb het pakketje morgen nodig, daarom bleef ik speciaal thuis...

Het pakketje morgen (liefst nog voor de middag) bezorgen. En voortaan niet meer dingen in de app aangeven die niet waar zijn...

DPD Pakketservice
    Beste heer/mevrouw Pepers,

Bedankt voor het melden van je klacht. Ik vind het vervelend om te vernemen dat de levering van jouw pakket niet helemaal goed is verlopen.

Jouw klacht is doorgestuurd naar ons depot, zij zullen dit bespreken met de desbetreffende chauffeur.

Volgens ons systeem wordt jouw pakket morgen opnieuw aangeboden. Je ontvangt tussen 10:00 - 11:00 uur een email of SMS hoe laat jouw pakket wordt bezorgd.

Customer Service DPD

Gebruiker1537005855
Het pakketje is uiteindelijk 2 dagen later bezorgd. Daardoor te laat voor sinterklaas wat natuurlijk wel heel, heel erg jammer is, maar in elk geval is het nu binnen.

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?