Klacht DPD Pakketservice: Niet bij mijn voordeur geweest, dus niet geleverd.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 576550
Gebruiker
Elli
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Mijn boekenkast die is afgeleverd bij een pick-up point omdat ik niet thuis was, maar volgens mijn camera is de DPD niet bij mijn voordeur geweest. Nu rij ik alleen scootmobiel en dat gaat echt niet lukken omdat zelf op te gaan halen. Het is een pakket van 1 meter hoog. Heb zelf al 2x contact gehad met de DPD en die willen mij niet helpen.

De oplossing

Dat ze het pakket nogmaals komen leveren.

5 reacties

  1. Auteur
    DPD Pakketservice
    Datum
    Goedemiddag,

    Helaas kan ik niet nakijken waarover dit gaat omdat het pakketnummer wat je hebt doorgegeven incompleet is.
    Wij werken met 14-cijferige pakketnummers en het nummer wat je hebt ingevuld bestaat helaas maar uit 13 cijfers.

    Graag verneem ik dan ook het volledige 14-cijferige pakketnummer waarmee we het pakket kunnen opzoeken.

    Alvast bedankt!

    Vriendelijke groet, Wendy
  2. Auteur
    Elli
    Datum
    Het pakketnummer is 01425072758440 en dat staat niet in mijn eerdere melding hier.
    Maar ik hoop dat je nu mijn gegevens kan vinden en voor mij met een oplossing kan komen.

    Bvd Elli
  3. Auteur
    DPD Pakketservice
    Datum
    Hallo Elli,

    Helaas kan ik er niet voor zorgen dat je pakket alsnog bij je thuis geleverd gaat worden. Wellicht is er iemand anders die met jouw ID het pakket kan ophalen voor je? Mijn oprechte excuses voor het ongemak.

    Vriendelijke groet,
    Rachelle.
  4. Auteur
    Elli
    Datum
    Jullie kunnen het pakket ophalen en dan bestel ik het opnieuw. Dan zorgen jullie dat er ook echt iemand bij mijn VOORDEUR aanbelt dan weet ik zeker dat ik het pakket ontvangt.
  5. Auteur
    DPD Pakketservice
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Hallo Elli.

    0142502758440 is geen DPD pakketnummer, ik denk dat mijn collega dat eerder bedoelde. Wij werken namelijk met 14-cijferige pakketnummers en het nummer wat je hebt doorgegeven bestaat uit slechts 13 cijfers. Daarmee kunnen wij je pakket niet opzoeken.

    Het spijt me in elk geval dat jouw pakket niet aan je huisadres is geleverd. Als je het niet ophaalt bij de Parcelshop zal het na 7 kalenderdagen automatisch retour afzender gaan. Dit is een geautomatiseerd proces en we kunnen dit niet versnellen.

    Als het pakket nog bij de Parcelshop staat zou je het eventueel nog mogen ophalen op vertoon van je ID en anders mag je dus afwachten tot het retour afzender gaat, en de verdere afwikkeling dan even met de afzender bespreken.

    Als je nog andere vragen hebt vernemen we het graag!

    Vriendelijke groet, Wendy

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Elli
Datum
Uiteindelijke oplossing
DPD is zeer slecht in het aan de voordeur leveren en over een oplossing valt niet te praten.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen