Klacht DPD Pakketservice: Niet geleverd, niet aangebeld, geen briefje. Tóch was IK niet thuis volgens DPD.

Klachtnummer
# 199426
Gebruiker
A. Vopenka
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Volgens de track & trace zou er gister iets bezorgd moeten worden, hele dag thuis herbeleven om het in ontvangst te nemen. Tegen 17:00 kwam er een melding op dat het adres niet klopte ( melding zou om rond 14:00 gedaan zijn ). Tegen 18:00 een tweede melding dat ik niet aanwezig zou zijn en er een briefje zou zijn achter gelaten.

Geen briefje, mijn naam en adres is juist doorgegeven en de naam staat op de bel!

Niemand heeft aangebeld!

Leugens en NIET de eerste keer, alleen met dpd!

Het ergste? Hier betaal ik dan 50 euro voor!?

De oplossing

Compensatie voor de 50 euro en zsm mijn pakket ontvangen

0 reacties

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen