Klacht DPD Pakketservice: Niet geleverd

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 415079
Gebruiker
J
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Niet geleverd ondanks dat ik thuis was. Nu moet ik mijn pakket zelf ophalen bij een ophaalpunt. Als ik zelf wilde ophalen had ik het product dat ik heb besteld wel in de winkel gekocht

De oplossing

Wel leveren

1 reactie

  1. Auteur
    DPD Pakketservice
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer/mevrouw Bohr,

    Bedankt voor je bericht. Allereerst mijn excuses voor de late reactie.
    Wegens grote drukte van de afgelopen weken, is het helaas niet gelukt om eerder te reageren.
    Vervelend om te vernemen dat jouw pakket niet geleverd is op het huis adres. Excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,

    Customer Service DPD​

Uiteindelijke oplossing

Auteur
J
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen