Klacht DPD Pakketservice: Niet-leverende chauffeur

Klachtnummer
# 168992
Gebruiker
Kai
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Pakketje zou afgelopen vrijdag worden aangeboden tussen een bepaalde tijd. Gewoon thuis geweest, ook geen briefje verder in de brievenbus gevonden, maar toch werd er gemeld dat het pakketje zou worden afgeleverd bij een pick-up shop. Beetje vreemd al, Aangezien er niet eens een chauffeur langs is geweest en het pakketje ook niet is aangeboden bij de buren. Vervolgens zie ik dat deze pick-up shop zich niet eens dichtbij mijn woonadres bevindt wat het ook nog moeilijker maakt om mijn eigen pakketje op te halen, aangezien ik ook gewoon een baan heb en daarbij nog een opleiding volg. Ik vind dit schandalig.

De oplossing

Normaal leverende chauffeurs en een pick-up shop die zich niet zo belachelijk ver van mijn huis bevindt.

1 reactie

  1. Auteur
    DPD Pakketservice
    Datum
    Beste Kai,
    Bedankt voor je bericht. Ik zie in ons systeem dat de chauffeur om 10 voor 6 is langs geweest.
    Bij een niet succesvolle afleverpoging gaat het pakket inderdaad naar een parcelshop op maximaal 5 km afstand bij jou in de buurt. Helaas zijn er (nog) niet veel parcelshops dichterbij jou in de buurt, maar we werken er aan om ons netwerk uit te breiden.
    Excuses voor het ongemak!
    Groet Hanneke

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen