Klacht DPD Pakketservice: Niet reageren op klacht/schadevergoeding eis na onjuiste (onjuist adres) bezorging en aftekenen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 364924
Gebruiker
Ron7
Datum
1 reactie

Details

De klacht

De klacht behelst de opstelling en het afschuif systeem waarmee DPD werkt. Na eind januari klacht te hebben ingediend omtrent onjuiste levering en onjuist aftekenen word je binnen DPD via verschillende afdelingen aan het lijntje gehouden. Of het nu webcare is, custom service of chat, ze zeggen dat men het doorstuurt naar de juiste afdeling maar een zinnige reactie blijft uit. Wanneer gaan jullie als consumentenbond hier iets aan doen?! Gaat om 05228991537523 waarin gewoon cruciale fouten zijn gemaakt. Als ik iets koop bij de Albert Heijn rekening ik toch ook niet af bij Dirk vd Broek?? En de reacties slaan kant nog wal niemand weet van elkaar wat en hoe er gereageerd word en zoals gezegd doorschuiven is in mijn ogen ontmoedigingsbeleid.Daarnaast word er gewezen naar de verzender terwijl die niks van doen heeft met de foutieve en onjuiste aftekenen van DPD.

De oplossing

Eens kritisch naar zichzelf kijken en foute erkennen en ophouden met ontmoedigingsbeleid. De mensen serieus en je eigen werk serieus nemen. Daarbij hoort een professionele benadering en oplossingsgerichte aanpak ipv mensen via omwegen te laten zoeken naar de juiste afdeling cq persoon bij wie men terecht kan.
Hoor graag wanneer u mijn klacht en eis serieus neemt en de tot een oplossing komt.

1 reactie

  1. Auteur
    DPD Pakketservice
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer/mevrouw de Jong, wat spijtig om te horen dat u een slechte ervaring hebt gehad met DPD. Ik kan goed begrijpen waarom u dit als onklantvriendelijk ervaart. Het is alleen zo dat de verzender het pakket via ons heeft verstuurd en dan ook een overeenkomst met ons heeft voor het pakket. U heeft dan weer een overeenkomst met de verzender, de verzender moet het dan ook verder met u oplossen. Om deze reden sturen we u daarom door naar de verzender zodat zij het verder met u kunnen afhandelen.

    Ik zal daarnaast wel uw feedback hier intern doorsturen.

    Met vriendelijke groet,
    DPD klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ron7
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen oplossing maar in plaats daarvan wederom afschuiven van het probleem, als.je als pakketdienst opdracht krijgt een pakket op een bepaald adres af te leveren en je levert het pakket af op een geheel ander adres en tekent het onjuist of vals af dan is in mijn ogen de pakketdienst verantwoordelijk en niet de verzender!.wederom een uitleg die kant nog wal slaat.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen