Klacht DPD Pakketservice: niet thuis bezorgen van je pakket

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 484581
Gebruiker
semerwaty
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Het niet thuis bezorgen, maar naar een depot brengen, ze hebben geen berichtje in de brievenbus gedaan, dus moeten ze niet zeggen dat ze wel geweest zijn, en het niet laten weten ook via email, dat je pakketje bij het depot ligt

De oplossing

dat je een berichtje krijgt als je pakketje op het depot staat, liefs in je brievenbus, anders email

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
semerwaty
Datum
Uiteindelijke oplossing
hij is niet opgelost, maar ze hebben hem gewoon opzij geschoven, misschien wel gewoon weg gegooid
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen