Klacht DPD Pakketservice: Niks ontvangen, 2 tickets niet behandeld.

Klachtnummer
# 402365
Gebruiker
Neo
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Zie: Zie: https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/dpd-pakketservice/klachten/niet-bezorgd-terwijl-ik-thuis-was-en-nu-mag-ik-het-zelf-ophalen%3F/details?complaintId=ce8adcb4-851f-488b-821c-1bf8427db8b9

en

https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/dpd-pakketservice/klachten/ik-betaal-voor-bezorging%2C-maar-er-was-geen-bezorging./details?complaintId=5b9df395-6793-4d5c-be87-23a278647373

De 1e klacht is niet gelezen, en bij de tweede ontving ik een 'laatste reactie' die volledig leeg is. Aangezien er maar één keer per ticket wordt gereageerd vind ik het heel erg om een 3e te maken, maar helaas werkt het zo.

De oplossing

Graag zou ik waar ik voor heb betaald ontvangen of een propere reactie krijgen op mijn ticket.

1 reactie

  1. Auteur
    DPD Pakketservice
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer/mevrouw Hovestad,

    Bedankt voor het melden van je klacht. Ik vind het vervelend om te vernemen dat er onduidelijkheid is over jouw pakket.

    Graag vernemen wij van jou jouw 14-cijferige pakketnummer en een korte omschrijving van jouw klacht via een van onze eigen officiële​ kanalen, zodat wij jouw klacht in behandeling kunnen nemen en jou zo goed mogelijk verder kunnen helpen.
    Dit kan via een contactformulier voor ontvangers via onze website of via een privébericht op onze twitter of facebook pagina.​

    Met vriendelijke groet,
    Customer Service DPD​​​​​​​​​

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen