Klacht DPD Pakketservice: Nooit mijn pakketje onvangen

Klachtnummer
# 172487
Gebruiker
Nitrojoury
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Pakketje zou bezorgt zijn maar ik heb niks ontvangen helaas.
Ik kreeg via track en trace te zien dat mijn pakketje onderweg was.
Later kreeg ik een sms om iets over17:00 dat er tussen 13:25 en 14:25.
Mij pakketje geleverd zou zijn.
En op mijn track en trace staat dat het pakketje bezorgd zou zijn terweil ik niks heb ontvangen.

De oplossing

Ik wil mijn pakketje.

2 reacties

  1. Auteur
    DPD Pakketservice
    Datum
    Goedemiddag Joury,

    Bedankt voor je bericht. Ik zie dat je pakket in ontvangst is genomen door een persoon met de naam Mevr. v/d Molen. Misschien zegt dit je iets? Het kan zijn dat de chauffeur je pakket bij de buren heeft geleverd maar dit niet correct in zijn scanner heeft verwerkt. De chauffeur zal in ieder geval morgen terugrijden om zich te herinneren waar hij dit pakket heeft geleverd en het alsnog op je eigen adres leveren. Excuses voor het ongemak, gr. Mary
  2. Auteur
    Nitrojoury
    Datum
    Het pakketje is terecht. Maar voortaan lijkt het me toch handiger dat de chauffeurs ff een briefje in mijn bus gooien zodat ik ook weer waar het pakketje ligt.

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen