Klacht DPD Pakketservice: Nooit op afgesproken tijd bezorgd!

Klachtnummer
# 282616
Gebruiker
Thomas Zhang
Datum
0 reacties

Details

De klacht

mijn packket is via e-mail bevestig vandag tussen 11: en 12:00 bezorg. ik wacht tot 15:00, geen pakket. Daan kijk ik naar e-mail tracing, werd verwijs naar tabacwinkel Jordan 4 tram haltes verder. Ben direct met de tram gegaan. Er is geen pakket. Ben dan bellen naar customer service, ik moet morgen opnieuw naar de tabcwinkel voor mijn pakket. Pakket word niet opnieuw bezorgd. De customer serivice telefoon dame zegd dat ik kan niet bewijs ik thuis ben. Maar ik heb 4 getuigen hier! Ik vindt DPD customer service is heel vreem. DPD was goed. prima met de afgesproken tijd voor bezorging. nu wat een Pakket service! Die zorg voor ongemaak .

De oplossing

Terminstens opnieuw bezorg bij mijn adres.

0 reacties

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen