Klacht DPD Pakketservice: Nooit thuisbezorgde bestellingen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 373446
Gebruiker
Leeuw!
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Voor de zoveelste keer is er geen pakket bezorgd op het huisadres terwijl wij wel thuis waren. De goederen worden ALTIJD bij een Parcelshop neergezet. Soms, eigenlijk zelden krijgen wij hier bericht van. Gelukkig weet ik het nummer van de Parcelshop uit mijn hoofd omdat ik ALTIJD van te voren daarheen bel met de vraag of de goederen zijn bezorgd. Wij hebben meerdere klachten bij DPD aangegeven maar er wordt mijns inziens nooit wat mee gedaan aangezien het bezorgen nog erger dan waardeloos is. Ook krijgen wij nooit een terugkoppeling. Kortom, een waardeloze bezorgdienst die lak heeft aan de consument.

De oplossing

Er maar eens voor zorgen dat de goederen op het huisadres worden bezorgd en in ieder geval de chauffeur aanspreken en berispen èn een keertje terugkoppeling krijgen met de stand van zaken wat betreft de aangegeven klacht

1 reactie

  1. Auteur
    DPD Pakketservice
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer/mevrouw Leeuwenburgh

    Bedankt voor het melden van je klacht. Ik vind het erg vervelend om te vernemen dat de levering van jouw pakketten niet goed zijn verlopen.

    Graag vernemen wij van jou je 14-cijferige pakketnummer, zodat wij de klacht kunnen doorsturen naar de juiste afdeling en de desbetreffende chauffeur hierover kunnen aanspreken.
    Je kan ons je pakketnummer sturen via een van onze eigen officiële kanalen. Dit kan met een privébericht via onze twitter of facebookpagina, of met een contactformulier op onze website.

    Met vriendelijke groet,
    Customer Service DPD

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Leeuw!
Datum
Uiteindelijke oplossing
Dat ze de desbetreffende chauffeur zullen aanspreken. Het standaard ophangverhaal dus. Geen terugkoppeling gekregen. Bij geen enkele klacht die wij over dpd hebben gehad
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen