Klacht DPD Pakketservice: onbeleefde bezorger ongehoort lange wachttijd bij tel. contact

Klachtnummer
# 326810
Gebruiker
voor man
Datum
1 reactie

Details

De klacht

na dat de bezorger 5 pakketten heeft binnen gezet naar een andere afdeling gegaan om af te teken , is weer terug gestuurd naar de bezorg plek . krijg ik het verwijd van de boze bezorger dat ik niet op mijn plek was ik heb hem de deur gewezen (iik heb wel wat meer te doen) is vertrokken na de pakketten weer in geladen te hebben , geprobeerd tel. een klacht in te dienen na 20 min. wachten af gebroken

De oplossing

cont. opnemen met mij

1 reactie

  1. Auteur
    DPD Pakketservice
    Datum
    Hallo,
    Wat spijtig om te vernemen dat de bezorger op deze manier met je omgaat. Kun je mij voorzien van het 14 cijfers tellend DPD pakketnummer, zodat ik hier een melding van kan maken richting de transport afdeling. De chauffeur in kwestie zal aangesproken worden. Groeten, Shirley

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen