Klacht DPD Pakketservice: Onbereikbaar

Anna

Het lukt mij niet contact te krijgen via de website nieuwelevering.nl om een nieuwe afspraak te maken voor levering. Ik geef mijn pakketinformatienummer door en vervolgens krijg ik de melding dat dit niet bekend is!
Dus staan ze morgen weer voor een dichte deur!

Bereikbaarheid!

DPD Pakketservice
    Beste Anna,

Bedankt voor je bericht. Vervelend dat je geen nieuwe instructies hebt kunnen doorgeven via de website en daarom het pakket vandaag ook niet ontvangst kunt nemen. Onze excuses voor dit ongemak.

Misschien kan ik alvast nieuwe instructies voor je aannemen, die we kunnen doorvoeren als de chauffeur het pakket vandaag ook niet bij de buren kan bezorgen. Bijvoorbeeld een andere dag, of een andere locatie. Dat hoor ik dan graag van je.

Charlotte
    Anna
    Hartelijk dank voor de snelle reactie! Ik zal dan maar voor de chauffeur vandaag een mededeling op de voordeur plaatsen om het pakket bij de buren te laten bezorgen, al is dit niet de gebruikelijke gang van zaken.
    DPD Pakketservice
    Beste Anna,

Dit is inderdaad niet hoe de bezorging zou moeten verlopen. Ik zie gelukkig wel dat je pakket inmiddels bij de buren is bezorgd, ik ben blij dat je alsnog vandaag over je pakket kunt beschikken.

Als er verder nog iets is, hoor ik het graag.

Charlotte
    Website inmiddels verbeterd?????

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?