Klacht DPD Pakketservice: onbeschofte chauffeur en gevaarlijk rijgedrag

B.O.P. Mulder

zat vol verwachting te wachten op mijn pakketje, komt de bus idioot hard de bocht om scheuren in een 30 km buurt, hij reed echt idioot hard .
Heb hem erop aangesproken en het marokaanse jochie achter het stuur werd meteen agressief.(waar ik me mee bemoeide en of ik wilde vechten ofzo)

Ik ben rustig gebleven en heb hem nogmaals uitgelegd dat hier kinderen spelen en een 30 km buurt is en zijn rijstijl echt onverantwoordelijk ....was meneer niet van gediend .
nou ik ook niet vandaar mijn klacht.

datum 09-07-2019
tijd 14.00 uur
op de kruithuistraat Amsterdam
kenteken; V(1)- 702-SN

de bijrijder was lig wel beleeft en normaal en hoeft het pakketje netjes afgeleverd.
pakketar

jochie erop aanspreken en duidelijk maken dat er op die manier niet gecommuniceerd dient te worden en vooral normaal te rijden ,helemaal in een woonwijk....

DPD Pakketservice
    Goedenavond,

Wat vervelend om te vernemen dat je jouw pakket nog niet hebt ontvangen. De klacht hierover stuur ik door naar het depot. Zij zullen de desbetreffende chauffeur aanspreken.

Dit is niet een officieel kanaal van ons. In het vervolg ontvangen wij graag jouw 14-cijferige pakketnummer in een privébericht via één officiële kanalen. Dit kan via Twitter, Facebook of het contactformulier op de website www.dpd.nl.

Customer Service DPD

B.O.P. Mulder
Dpd heeft de klacht niet gelezen.... pakket is wel afgeleverd maar de was chauffeur onbeschoft , agressief en gevaarlijk rijgedrag in een 30km woonwijk met kinderen.

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?