Klacht DPD Pakketservice: onbeschofte chauffeur en gevaarlijk rijgedrag

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 376646
Gebruiker
B.O.P. Mulder
Datum
1 reactie

Details

De klacht

zat vol verwachting te wachten op mijn pakketje, komt de bus idioot hard de bocht om scheuren in een 30 km buurt, hij reed echt idioot hard .
Heb hem erop aangesproken en het marokaanse jochie achter het stuur werd meteen agressief.(waar ik me mee bemoeide en of ik wilde vechten ofzo)

Ik ben rustig gebleven en heb hem nogmaals uitgelegd dat hier kinderen spelen en een 30 km buurt is en zijn rijstijl echt onverantwoordelijk ....was meneer niet van gediend .
nou ik ook niet vandaar mijn klacht.

datum 09-07-2019
tijd 14.00 uur
op de kruithuistraat Amsterdam
kenteken; V(1)- 702-SN

de bijrijder was lig wel beleeft en normaal en hoeft het pakketje netjes afgeleverd.
pakketar

De oplossing

jochie erop aanspreken en duidelijk maken dat er op die manier niet gecommuniceerd dient te worden en vooral normaal te rijden ,helemaal in een woonwijk....

1 reactie

  1. Auteur
    DPD Pakketservice
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedenavond,

    Wat vervelend om te vernemen dat je jouw pakket nog niet hebt ontvangen. De klacht hierover stuur ik door naar het depot. Zij zullen de desbetreffende chauffeur aanspreken.

    Dit is niet een officieel kanaal van ons. In het vervolg ontvangen wij graag jouw 14-cijferige pakketnummer in een privébericht via één officiële kanalen. Dit kan via Twitter, Facebook of het contactformulier op de website www.dpd.nl.

    Met vriendelijke groet,
    Customer Service DPD

Uiteindelijke oplossing

Auteur
B.O.P. Mulder
Datum
Uiteindelijke oplossing
Dpd heeft de klacht niet gelezen.... pakket is wel afgeleverd maar de was chauffeur onbeschoft , agressief en gevaarlijk rijgedrag in een 30km woonwijk met kinderen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen