Klacht DPD Pakketservice: Onbeschofte rijstijl en onbeschoft gedrag.

Klachtnummer
# 525078
Gebruiker
G.C. van Eijk
Datum
8 reacties

Details

De klacht

De rijstijl van een chauffeur rijdend in het voertuig VJ-586-Z op woensdag 3 maart 2021. Chauffeur rijdt met minstens 30 km p/u over fiets-/voetpad. Hem verzoek gedaan rustiger te rijden omdat uit steegjes kinderen op het pad kunnen komen. Of ik een snelheidsmeter had etc! Reageerde verder onbeschoft, stapte in en reed weg.
Telefonisch kan ik DPD niet bereiken.

De oplossing

Dat zij de chauffeur hierop aanspreken. Dit soort gedrag is voor mij reden geen diensten te nemen van DPD.

8 reacties

  1. Auteur
    G.C. van Eijk
    Datum
    Nog geen reactie.
  2. Auteur
    G.C. van Eijk
    Datum
    Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat zij een antwoord op mijn klacht bezorgen.
  3. Auteur
    G.C. van Eijk
    Datum
    Nog niets gehoord.
  4. Auteur
    G.C. van Eijk
    Datum
    Nog niets gehoord. Verkeersveiligheid staat kennelijk niet hoog in het vaandel van dit bedrijf.
  5. Auteur
    G.C. van Eijk
    Datum
    Nog geen reactie.
  6. Auteur
    G.C. van Eijk
    Datum
    Zal DPD ooit reageren?
  7. Auteur
    G.C. van Eijk
    Datum
    🤨
  8. Auteur
    G.C. van Eijk
    Datum
    Als DPD net zo "snel" is met pakketbezorging als met het in behandeling nemen/afdoen van een klacht? 😤

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen