Klacht DPD Pakketservice: onbetrouwbare pakketdienst

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 480736
Gebruiker
G. Meurs
Datum
0 reacties

Details

De klacht

op vrijdag 18/9 heb ik volgens t&t mijn pakket geweigerd omdat ik het niet besteld zou hebben. Ik was wel thuis en heb niets geweigerd. Volgens
DPD Oirschot zou het de volgende ochtend op het afhaalpunt in Someren liggen. Ik zou een bevestiging krijgen. Natuurlijk geen bevestiging en geen pakket in Someren. Dit is de tweede keer met DPD.
Weinig betrouwbaar dus.

De oplossing

Maandag 21 september mijn pakket in huis.!
Excuses zullen wel niet gegeven worden.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
G. Meurs
Datum
Uiteindelijke oplossing
niets meer vernomen
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen