Klacht DPD Pakketservice: Ongeschikte chauffeur nog steeds in dienst

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 427539
Gebruiker
Ontevreden klant van DPD
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb al meerdere keren klacht ingediend voor deze meneer.
Vorige keer heeft hij gescholden en geduwd.
Nu niet, maar nog wil hij de pakketten niet even doorschuiven.
Ik Heb een brace voor mijn rug mag absoluut niet tillen.
De andere chauffeurs schuiven het allemaal ff door ...,.zodat ik gewoon naar binnen kan en voordeur gewoon dicht kan. ( rest doe mijn man savonds wel )
Nu moet ik in deze kou buiten staan in de hoop dat buurman thuis is en het even wil doorschuiven. Zodat ik naar binnen kan .
Dit is toch niet normaal.
Ook zijn mijn pakketten stuk.
DPD wanneer doen jullie iets aan deze chauffeur want dit is toch niet normaal.
Ook wil ik weten wie er teken voor mij pakket want volgens mij doe hij dat zelf. ???????
Kenteken VBD-99-L Om 12 uur 28 febr.

De oplossing

Dat er iets aan deze chauffeur gedaan word.
En graag excuses

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ontevreden klant van DPD
Datum
Uiteindelijke oplossing
Dit is al de zoveelste keer dat ik problemen heb met deze chauffeur. Ook het pakket is stuk en de zal die erin zit ook. En wie heeft er voor het pakjet getekend ???? Ik heb geen neerzet toestemming en zelf ook niet getekend ???? Wie dan wel chauffeur weer ????
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen