Klacht DPD Pakketservice: Onprofessionele service, extreem slechte klantenservice, nep informatie aan de klant

m.rpapp

20-06-2017 Product bestelling geleverd door VidaXL.
20-06-2017 Zending is bevestigd door DPD Pakket service
23-06-2017 Informatie over de levertijd van DPD (30 minuten voor verzending)
23-06-2017 Ik heb de bezorgplaats gewijzigd van thuisadres naar afhaalpunt
23-06-2017 Failed delivery to home address, notificatie over nieuwe levering
24-06-2017 Bezoekend pick-uppunt, maar ze hebben geen idee over de levering
24-06-2017 Klach verzonden via de DPD website. (Nooit een antwoord krijgen)
26-06-2017 Bevestiging e-mail van DPD dat de bestelling wordt afgeleverd bij een afhaalpunt (30 minuten voor levering)
26-06-2017 Melding in mijn postvak in het thuisadres dat de aflevering mislukt. (Hoewel de bevestiging gaat over het ophalen punt)
27-06-2017 Telefoonoproep naar DPD klantenservice voor 0900 nummer. Ik heb de inzet gekregen dat de goederen op de laatste 28-06-2017 bij DPD afhalen zullen worden geleverd.
28-06-2017 Bezoekend ophalen punt. Ze hebben nog nooit over het pakket gehoord
28-06-2017 Nieuwe klacht via DPD website, (nieuwere kreeg een antwoord)
03-07-2017 Bel naar de klantenservice van DPD. Ik ben meegedeeld dat het pakket te zwaar is om naar een afhaalpunt te worden verzonden (maar het werd bevestigd dat ze kunnen). Belofte om op 04-07-2017 thuis te worden afgeleverd.
04-07-2017 De vakantie is in gebruik om het pakket bij het thuisadres te kunnen ophalen. Er is geen levering gebeurd.
04-07-2017 Opgeroepen DPD-klantendienst, waar ze vertelden, wordt het pakket teruggestuurd naar de afzender wegens 3 mislukte leveringen.
05-07-2017 Melding via e-mail dat het pakket aan het thuisadres wordt geleverd. (30 minuten voor levering) Rushing home om de koerier te vangen. Het pakket is niet aangekomen.
05-07-2017 Called DPD klantenservice om informatie te krijgen. Zij leveren de goederen terug naar de afzender. Ik ben het ermee eens dat de e-mailberichten onjuist zijn en ze hebben een fout gemaakt, maar ik moet het probleem zelf oplossen, dus neem contact op met de afzender en los het op zoals ik dat wil.

Mijn klacht is:
DPD kan geen minimale service leveren
DPD communiceert niet met de klant, en als de klant wil contacteren, gebruik dan een 0900 nummer
Als DPD fouten maakt, moet de klant het oplossen.

Verbieden om EXPERT te gebruiken in hun naamgeving

m.rpapp
    Nog geen reactie voor de klachten...

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?