Klacht DPD Pakketservice: Onterecht afgegeven pakket.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 447870
Gebruiker
Creamy
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Gister een pakket in ontvangst genomen voor zogenaamd de buren. Ik vroeg nog om welk huisnummer het ging. Toen werd gezegd is van je boven buren. Toen ik later keek ging het om een huisnummer 8 portieken verder. Uiteindelijk ben ik zelf maar langs gegaan bij diegene, echter was deze niet thuis. Daardoor zit ik nu met een pakket waar ik van af wil. De bezorger heeft blijkbaar ook geen briefje afgegeven dat het hier bezorgd is. Uiteraard niet want mij is wijs gemaakt dat het van mijn bovenbuurvrouw zou zijn.

De oplossing

ik wil dat DPD zijn verantwoordelijkheid neemt en bij mij het pakket ophaalt om het vervolgens af te geven bij diegene die het toebehoort of wellicht de buren daar en dan een briefje in de bus doet dat ze het daar kunnen ophalen.

1 reactie

  1. Auteur
    Creamy
    Datum
    Het is stil bij de klachtendesk van DPD?

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Creamy
Datum
Uiteindelijke oplossing
Niks gehoord
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen