Opgelost door DPD Pakketservice: ONTERECHT BIJ BUREN BEZORGD ZONDER BRIEFJE BIJ WELKE BUREN

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 446516
Gebruiker
Blegh
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik ben de hele dag thuis zoals bijna heel
Nederland en dan krijg ik gister een berichtje dat ik niet thuis was en dat jullie het pakketje bij de buren afgeleverd hebben. Onzin natuurlijk. Vervolgens heb ik geen briefje of bericht bij WELKE BUREN. Ik ben echt kwaad en dan kunnen jullie wel aangeven blijf beleefd en gebruik geen scheldwoorden maar vraag jezelf even af in wat voor ballentent je werkt dat je dit flikt. Moet ik nu al mijn buren afgaan?

De oplossing

Dat ze dit niet meer flikken en aangeven op welk nummer ze het pakketje hebben afgegeven. Wat natuurlijk zometeen achterhaald zal zijn want in de tijd dat ik antwoord krijg, heb ik heel de buurt al afgezocht.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Blegh
Datum
Uiteindelijke oplossing
De geboden oplossing was dat ik het met de verzender van het pakket moest gaan opnemen. Dat zei een Nicole via de chat al nadat ik alleen had aangegeven dat ik de ontvanger van het pakket ben. Lekker afschuiven die handel. Ik zei dat ik dit raar vond omdat DPD al geweest is en gwn geen huisnummer doorgegeven heeft. Toen kon ze opeens wel het huisnummer geven. En even voor de duidelijkheid, jullie hebben niks met mijn klacht gedaan. Ik heb jullie zelf weer benaderd, mafkezen.
Status
opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen