Klacht DPD Pakketservice: Onterecht niet thuis bericht gebruiken om niet uit te leveren

Klachtnummer
# 366322
Gebruiker
S Baars
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Voor tweede keer heeft chauffeur gelogen dat er niemand thuis zo zijn. En pakket meteen naar pickup point gebracht. Daar gaf men aan dat DPD hier een handje van heeft. Niet verrrast. Op vraag via email geen antwoord op klacht, alleen dat verzender contact moet zoeken. Ongelofelijk dat dit soort bedrijven kunnen bestaan. En dat BOL.com dit toestaat.

De oplossing

Chauffeur aanspreken, en gewoon doen wat een pakjes winkel moet doen, afleveren. Daar worden ze voor betaald. Een taak hebben ze.

1 reactie

  1. Auteur
    DPD Pakketservice
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer/mevrouw Baars, wat vervelend om te horen dat de chauffeur het pakket niet bij u heeft aangeboden. Ik heb hiervoor meteen een klacht ingediend, zodat de chauffeur erop aangesproken wordt.

    Met vriendelijke groet,
    DPD klantenservice

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?