Opgelost door DPD Pakketservice: Onterechte melding 'niet thuis' volgens DPD

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 524889
Gebruiker
Johan
Datum
0 reacties

Details

De klacht

DPD geeft steeds onterecht aan niemand thuis te treffen.

Dit was de vijfde afleverpoging van DPD althans dat geven zij aan. De eerste vier keer zouden wij niet thuis zijn maar dat is onzin. Ook het bericht wat ze aangeven achter te hebben gelaten is geen van de keren aanwezig. De via de website gemelde klachten worden niet beantwoord. Ik zou DPD als vervoerder ten sterkste afraden.

De oplossing

Bezorging op tijd en geen onterrechte meldingen van niet thuis

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Johan
Datum
Uiteindelijke oplossing
Uiteindelijk na een boos telefoontje naar DPD is met aparte bode hetg pakket gebracht
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen