Opgelost door DPD Pakketservice: Ontzettend asociale chauffeur van dpd

M.s

Nieuwe schoenen van 150 euro besteld bij nike. Verzonden via dpd. Ik kom thuis ligt er een briefje door de deur dat ze zijn bezorgd bij de buren. Ik loop naar de buren ligt mijn pakketje buiten in de regen op een container al 3 uur lang. Dat slaat natuurlijk helemaal nergens op. Neem of het pakketje weer mee of bezorg hem ergens anders.

Zorgend dat dit nooit meer gebeurd!!!

DPD Pakketservice
    Beste heer/mevrouw Stiemer,

Hartelijk dank voor uw bericht. Dit kan zeker niet. Ik wil u adviseren om in het vervolg de klacht bij onszelf in te dienen zodat er direct actie ondernomen kan worden. Deze site van derden wordt niet op regelmatige basis gecontroleerd namelijk. De chauffeur zal hierop aangesproken worden en wanneer nodig zullen er andere maatregelen genomen worden. Onze eigen klantenservicekanalen kunt u vinden op Facebook en Twitter, u kunt ons emailen via ons contactformulier en wij zijn ook telefonisch bereikbaar. Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet Anniek

M.s

Ook een klacht indienen over DPD Pakketservice?